lunes, 30 de marzo de 2015

Presa de contacte

La primera fase del Projecte, Presa de contacte és la que he estat duent a terme fins ara.  Com vaig plantejar em marcava uns objectius, unes activitats i continguts, uns instruments i tècniques i uns indicadors d'avaluació.




Objectius:
- Situar-me novament en el centre.
- Organitzar-me amb la tutora de pràctiques de l'escola.
- Parlar amb els diferents especialistes ( tutors, psicopedagoga i logopeda)

Activitats:
He parlat novament amb la meva tutora de la meva intervenció, per tal de concretar alguns aspectes organitzatius, he revistar la informació dels infants ja que just estàvem a les acaballes dels segon trimestre i han fet juntes d'avaluació i butlletí de notes. També m'he entrevistat amb els tutors dels diferents alumnes per separat i després amb tot l'equip docent de primària per tal de consensuar i que estiguessin al cas de la meva intervenció.
I per descomptat hi ha hagut una observació directa a l'aula dels alumnes amb qui vull fer la intervenció. 

Instruments i tècniques:
Durant les diferents activitats, citades anteriorment he fet un registre de les diferents entreviste si reunions i una graella per tal de registrar l'observació directa dels alumnes a l'aula.

Indicadors d'avaluació:

Per tal d'avaluar tot el procés he parlat amb la psicopedagoga de l'etapa de Primària, amb la meva tutora de pràctiques i amb els tutors dels infants implicats tot i que també m'interessa l'opinió i valoració d'altres mestre que entren a l'aula, per tal de veure més d'un punt de vista ja que no sempre els infants es comporten de la mateixa manera i crec que això pot tenir molta relació amb el ternà del mestre.




No hay comentarios:

Publicar un comentario