En aquesta entrada vull comentar l'entrevista que ha tingut la psicopedagoga de l'escola amb l'especialista del CSMIJ.
Primer de tot abans d'entrar en el contingut de l'entrevista, vull citar un fet que em sobte molt i trobo realment sorprenent, és la dificultat, moltes vegades, de parlar amb els especialistes externs. Crec que ha de ser un interès mutu per part de l'escola i per part dels especialistes externs, hi ha cegades que s'arriba a trucar quatre i més vegades, sense rebre cap resposta. És veritat que els horaris d'un i dels altres no són compatibles però s'hauria d'organitzar d'alguna manera perquè aquesta dificultat disminuís, ja que moltes vegades desespera força. Crec que és important disminuir la dificultat, perquè el treball col·laboratiu és molt important, la relació beneficia tant a l'escola, ja que rep el diagnòstic i les pautes a seguir de l'alumne, com a l'especialista extern, ja que l'escola comparteix informació del dia a dia de l'infant.
Bé doncs, dit això comento l'entrevista telefònica qua ha tingut la psicopedagoga amb l'especialista del CSMIJ. Des del centre extern plantegen el diagnòstic del nen i la psicopedagoga planteja el pla metodològic que presenta l'escola, és a dir, hi ha una adaptació a nivell metodològic dins l'aula. No hi ha adaptació de contingut ja que l'alumne segueix bé els continguts, però a un ritme diferent a la resta. Aquest pla metodològic es basa en les pautes de dislèxia que és la dificultat que presenta l'alumne.
No hay comentarios:
Publicar un comentario