sábado, 23 de mayo de 2015

Actuacions possible cas de discalculia

Com ja vaig explicar en una de les entrades anteriors, és una alumna amb poca tolerància a la frustració, l'entorn familiar tampoc ajuda gaire, ja que hi ha una destructuració en el nucli familiar i això fa que ella es senti una mica perduda.

L'escola ha apostat pel treball cooperatiu a les aules de primària, els alumnes seuen en grups de 4 o 5 i cada un d'ells té un rol assignat dins del grup. Així doncs, seguint amb aquesta metodologia, el que s'ha fet amb aquest alumna ha estat formar un grup de treball on ella es sentís còmode, segura i valorada per tal de treure el millor d'ella mateixa i dels altres. Ha estat una molt bona actuació, perquè ha ant agafant més confiança en ella mateixa i recolzament en els companys fet que li ha ajudat a avançar fora.

Cal seguir treballant en aquesta mateixa direcció, animant-la molt i fent-li veure que és capaç, que es confia en ella per tal que ella pugui confiar en lla mateixa, també.

No hay comentarios:

Publicar un comentario